- NOSTALGI -


Jag ligger här i sängen med min spellista; elins myslista på på Spotify och lyssnar på lite nostalgi låtar. Det är helt plötsligt så mycket jag vill göra och återuppleva. Jag vill så gärna sätta mig på Bells med den bästa Emman i hela världen och dricka chailatte, precis som förut. Jag vill ta på mig halsduken och bara vara i höstvädret med lite passande musik i öronen. Jag vill åka hem till mina kusiner och jag vill åka hem till farmor. Jag uppriktigt älskar den här känslan fast att det är lite ångest inklämd där nånstans. Tiden bara springer förbi än och allt förändras, alla förändras. Samma gamla örebro men hela luften är förändrad mot var den var för bara nått år sedan. Det jag känner nu om Då, kände jag inte då. Jag önskar jag hade känt det då som jag känner nu och uppskattat det lite mer. Älskat det lite mer.


Kommentarer
Postat av: emma

jag vill klä på mig kläder, tjocka strumpbyxor, tjocktröja, halsduk, mössa, vantar, frysa lite lätt. och en chailatte med dig. en saknad efter dig

2010-08-17 @ 01:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0