ÄNNU EN FÖDELSEDAG

Idag var det Fridas dag. Tjejerna samlades hemma hos henne runt sex och vi gick sedan ut och åt på restaurang. Förövrigt har jag stressat igenom dan för att hinna köpa present, ta mig hem från kumla och sedan hinna duscha och göra mig iordning. Det blev inte så mycket att "göra i ordning". Det blev de vanliga - den vanliga klädseln och den vanliga håruppsättningen. Det jag trivs i även att det var en passande kväll att klä upp sig. Men jag hade på tok för lite tid för att hinna tänka igenom både hår och kläder. Känns inte som att jag har så mycket att välja på (vilket jag har). Och helt ärligt så var den första halvan av dan helt stressfri. Jag hade det faktiskt ganska lugnt och skönt hemma hos pojkvännen ;)

Nu sitter jag hemma i min säng med datorn i famn och tvn är på för att det inte ska vara så tyst - Jim's värld. Imorn bitti/förmiddag ska jag iväg och träna, sedan sola och sedan är tanken att jag ska träffa Bella. Hej





Och så självaste födelsedagsbarnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0