FREDAG IGEN

Sitter i soffan med datorn på magen, tuttarna i vädret, en halv uppäten frukost och kämpar med att åka till gymet, mentalt. Det får blir imorn istället. Igår kväll satt jag och fixade mina naglar (lösnaglar) så nu har jag problem med att skriva på både tangentbordet och touchen, haha. Hmm, textade lite med Mathildan förut, hon kommer snart upp hit från halmstad och invaderar mitt rum hos pappa i några veckor. Gör inte mig något, är peppad på att få träffa henne igen!

Nu ska jag äta upp min frukost och slänga iväg ett sms till min lover.

Kommentarer
Postat av: Ida Aspberg

Ja de blev asum! :) Du är välkommen närsom! :)<3

2010-08-13 @ 16:22:11
URL: http://idaaspberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0