I'M SO HAPPY; I'M SO GLAD


Nu är jag ny tränad, nu duschad och har precis packat och är snart redo att åka iväg till pappi. Jag måste bara firra skjuts så jag får nog vänta på att mamma kommer hem. Innan dess kanske jag borde göra lite mat för fy vad jag är hungrig kände jag nu. Förresten så var det en vattenläcka på gymet idag så att dom hade egentligen stängt för tillfället. Men jag och Frida hade sånn tur att vi fick träna ändå, fast i mörkret och utan den höga volymen. Och det var ju å andra sidan bra för då slipper man visa sitt svettiga Jag och dom fula monster minerna när man håller på och dööö.. Det var som ett helt annat ställe, kändes som att man brytit sig in på natten för att träna - typ eh VARNING: Träningsnarkoman.

Nu plinga det i mobilen på rummet. Ska springa och kika vem de va, hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0