JC JEANS

As otaggad på blogg. MEN idag har jag köpt nya jeans så jag är inte bitter. Förutom komplexet över mina ben så sitter dom bra, tight-som-fan. Nu fattas den svarta höstjackan. Har lite beställt från H&M också, som skor, långärmad tröja med lappar på armbågarna och ett par jeansleggins som jag troligtvis kommer att skicka tillbaka. Möjligtvis att det köptes ett par trosor också. Hoppas kläderna kommer JÄTTE snart!! Men tillbaka till jackan, VEM i hela världen har inte en snygg, normal jacka i sin garderob? Jo JAG! Dom är blåa och vita, försmå, för tunna, för tjocka osv.. Ingen som jag känner att JA äntligen får jag ta fram höstjackan, eller åtminstone är användbar tills jag hittar en ny. Dåligt, riktigt dåligt. Måste inhandlas snart som fan. Men nu ska jag njuta av mina jeans, göra ett besök på toaletten och sedan trycka i mig mat. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0