LJUS HUVUD


Var på kalas hos killen igår, hans "låtsas pappa" fyllde år så vi åt tårta och kakor i stora lass. Idag har jag varit hemma hela dan och varit barnvakt, tränat inför sång eh saken imorn som ska göras för musiklärarna på Risbergska imorgon. Det är helt sjuuuuuuuuukt snart som man börjar gymnasiet. Och nu sitter jag med farmor och Bengan och tjattrar och väntar på pappa och Jenny som ska komma hem. Imorgon går jag upp tidigt för att packa väskorna hem till mamma efter att varit hos pappa i en vecka. Och efter det där sjungandet runt 13 så ska jag träffa Erika på stan, köpa hårfärg (eller ja, avfärgning. Här ska vi bli ljusa i huvet båda två). Vi ska även förbi Hemmakväll och köpa godis och sånt gott! Sen sover jag nog hos Erika, TJING

Och så lite bilder från barnvakten idag (med min braiga mobilkamera):








Och så tjänade jag en klocka på att vara barnvakt en eftermiddag, asuum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0