NEW HEADER


Fanny har gjort mig en header, tack snälla. Nu försöker jag fixa till det lite men gav precis upp eftersom att explorer ballar ur. Men sitter här i sängen inburrad i alla kuddar med datorn och Coldplay med mer och ska snart gå bädda upp och krypa ner under täcket.

Har varit hemma hela förmiddagen och runt halv tre tog jag bussen till gymet. Det blev ett väldigt svettigt pass och har tryckt i mig enbart nyttigheter ikväll. Efter passet tog jag en promenad till solariet och solade en halv timme för att sedan promenera hem till mamma och tog mig en dusch. Pappa kom och hämta upp mig vid sju och så åkte vi hem och har nu kollat på Göta kanal i två timmar, jävla reklam. Nu ska jag springa och kissa, hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0