SNABB HELG

Helgen har sprungit förbi, och så har veckan. Imorgon börjar the real lessons.
Jag har varit i kumla hela helgen förutom några timmar i lördags som jag höll till i ad för att vara barnvakt till Hilda och Felixen. Under tiden var pappa och jobbade på ösk matchen som dom förövrigt vann med 3-0! Efter matchen kom nicke och hans bror och kompis och hämta upp mig och vi åkte tillbaka till kumla. Vi åt god mat och sedan ställde vi oss och gjorde iordning fruktsallad, mumma. Av någon anledning var jag väldigt trött igår kväll redan vid halv nio och trotts god sömn så är jag förbannat trött idag också. Men har precis tryckt i mig lite pannkakor och ska nu gå över till William som håller på och flyttar, han ska bli granne med mig. Vi blir ett stort sällskap till skolan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0