Snart en Grisbergare


Ååå vilken värd helg. Förutom att fredagmorgonen började med att jag för de första va tvungen att gå upp kvart över sju för att få skjuts hem till mamma. Och när jag väl kommer hem till henne så inser jag att jag glömt nycklarna hemma hos pappa, så jag fixar nycklar av mormor. Och sen när jag har kommit in i lägenheten och tänkte slå mig till ro och sova en timme till eller så, då inser jag att mobilen ligger kvar i pappas bil. Då hade det hunnit gått en timme av min dag. Dålig start? JA! Hur som helst, sen började allt bra, jag träffa Erika fredag - lördag och vi åt god mat, godis, chips m. dipp. Vi avfärgade håret på varandra (båda har bestämt sig för att gå från svartskalle till det ljusare hållet) och vi kollade på Sagan om ringen. Lördan träffade jag Emma som jag inte träffat på år och dar och vi hade en asum kväll. Kungen, mat och glass hemma hos henne, häng med goa vänner och hos Carl. Sedan stannade Emma kvar hos mig över natten. Hon åkte precis hem och jag ska nu försöka få tag på Nella som jag ska träffa på stan för att få tillbaka lite kläder eftersom att hon nu lämnat örebro och blivit en 08.
Mitt hår är förövrigt orange/ljusbrunt och imorn ska det blekas hos frissan efter skolan. Det ska bli blondt är tanken, strävar efter det jätte ljusa men tar ett steg i taget. Måste vänja mig med de blonda efter 4 år som svartskalle, och alla andra också ;)

Hoppas herrn inte kommer hem till mig allt för sent idag. Saknar han så jag dör..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0