THE LOVELY BONES


Ingenting alls blev som planerat idag. På planeringen stod de, träna, sola och träffa Bella. Det slutade med att jag lagade mat med Adam, åkte till stan och sedan vidare till stadsparken. Åkte hem redan runt halv nio och hyrde film med mamma. Så nu har vi kollat på Flickan från ovan, som var 2h 15min lång. Den var rätt bra. Lite too much ibland men den var lagom drama, måste erkänna att det rann några tårar. Imorgon åker jag och tränar med Frida på förmiddagen och sedan åker jag hem till pappa och tanken är att jag ska stanna över där nån natt eller två eller tre. Hörs






Kommentarer
Postat av: astriid

så jävla snygg är duuuuuuuuuu!

2010-08-14 @ 01:30:17
URL: http://astridwallden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0