And when it rains, on this side of town it touches, everything.

Det regnar ute och jag är i full gång med att kolla upp tåg och bussar till kumla. Även bussar till stationen så jag slipper regnet så mycket som möjligt. Mtv är på och jag sitter med ett smoothie glas - frukost. Skulle träffat erika en sväng  på stan och lämnat tillbaka hennes shorts och klocka som jag lånade igår. Men icke, regnet kommer ivägen då och då. Eftersom att tåget går om en timme och jag är redo att åka -vilket innebär att jag har all tid i världen att göra vaaad som helst- så tänkte jag lägga ut några bilder från den absolut sista dan på jobbet  - festivalen. Bilderna har jag lånat från Calle (Carl Öberg), hoppas det är ok för han:














Tack för dessa tre veckor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0