FREDAGS-MYS

Hey, sitter och kollar på skit dålig tv. SKIT dålig. Borde gå och lägga mig. Min mobil är död men annars mår jag as bra. Haft en kanon dag och kväll. Först var jag hemma hos erika och åt mat, åt chokladpudding, kollade på tv och hade det rent av mysigt. Sen cyklade jag upp på stan och träffade Matilda Hansson och Emma Forsberg, vi åkte hem till Unni och Hanna och firade deras 18års dag(ar). Sen åkte jag, Matilda och Carl hem till hennes kille med några andra filurer som är bra på att prata och åt mat, spelade lite tv spel och pratade. Sedan hem färd mitt i natten. Klockan är nu 02.01 och jag är inte speciellt trött. Så en runda till genom facebook, bilddagboken och alla bloggar, sen är jag klar och går till sängs. Sover gott i natt med tanke på att det luktar Niclas i hela rummet, hehe.

I går var jag och mamma på marieberg och jag inhandlade mig ett par nya vita låga skor, för 199. Eftersom att jag tvättade mina andra och det resulterade i att dom blev gula (dåligt, testa inte). Köpte även en svart tup topp i spetts för 89 kr. Och en hårklämma, hehe. Ville ha ett par shorts som jag hittade också från H&M, men dom fick jag icke. Får vänta tills lönen trillar in på kontot (ka-ching!) DÅ blir det shopping kan jag lova. Förresten så har jag beställt en sånn fyrkantig, stor klocka i plast som jag snart får på posten. Vit färg. Lånade Erikas blå idag, super snygg. Kanske bör inhandla en sånn också?

Slut pratat. Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0