I swear to you that we can make this last

Nu sitter jag här i värmen iklädd en svart liten enkel känning som jag nu beslagtagit av mamma. Väntar på pappa och de andra, vi ska till sommarstugan/pepparkakshuset i mariedamm. Dom stannar i en vecka och jag i två dar. Det är så tråkigt där ute så att man dör, folk tomt och inte ens en kiosk. Men värst är det när de regnar, nu när det är sol så kan man gå ner till bryggan och sola och bada. Och då är det rätt värt att vara där nån dag eller två.  Min sommar känns bara mer och mer späckad med saker. Nästa vecka åker jag till leksand med mamma, agnes och förhoppningsvis niclas för att hälsa på lite hos släkten. Veckan där på åker jag några dagar till halmstad och ser Melissa Horn (!!!!) och även träffar Ida och Mathilda mfl. Och någon gång i ja, augusti blir det nog så ska jag, niclas, marcus/Maggan och linnea (niclas bror och hans flickvän) till liseberg, tror jag det lutar åt. Sedan är det massa annat i veckorna som väntar, t.ex spelningar och oerhört viktigt folk som måste träffas. Typ Emma, och ERIKA (VAR ÄR DU?), Zandra och Adam. Och FANNY! Hon har gjort mig en fin fotlänk som jag vill sätta på plats så snart som möjligt :) Väldigt snällt av henne.

Förövrigt har jag haft en jätte bra helg med min finaste kille. Han är den bästa någonsin, jag är så kär så jag spricker! Var även på "farväl-Arnella" kväll hos Ludwig, det var mycket trevligt där förutom att jag var väldigt trött. Igår såg jag niclas och maggan på fotbollen! GO SPAIN! Kul att dom vann. Det var mat, chips och godis som åts underkvällen och idag, måndag; Vi har bara varit hemma i kumla och myst och vattnat, ätit, sovit osv. Sånna dagar behövs det också.

Nu ska jag vänta på pappa och lyssna vidare på All time low, dom är klart mina nya favoriter. SES!


Kommentarer
Postat av: linnéa

vore jättekul med liseberg ju! :)

2010-07-13 @ 23:44:28
URL: http://neakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0