OH, HEY LÖNEN

Klockan är mitt i natten och Bella åkte hem för nåra få timmar sedan. Henne har jag spenderat kvällen med sedan klockan halv sex, finally! Det var länge sen vi umgicks nu. Jag har även umgåtts med Zandra idag och Nicke en stund. Jag har shoppat gärnet idag också:
En Björn Borg väska 600kr från Stadium
Myströja 199kr från Gina Tricot
T-shirt(kort) 99kr H&M
Plånbok 200kr fråååån, eh gamla Wedins(?) tror jag det hette och minns inte vad det heter idag.
Sedan lite mindre saker som nagellack och ögonbryns penna. Jag är nöjd med mina inköp och börjar nu bli väldigt trött. Ska krypa ner i min toma säng, utan en tryggfamn att gosa in mig i. Saknar killen lite för mycket just nu. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0