SPELL IT BACKWARDS I'LL SHOW YA

Har precis gjort mig iordning och försöker få tag i pappa. Vi ska till gymmet och försöka fixa kortet som inte funkar som det ska. Idag ska jag även hinna med att träffa både emma och adam och även lämna tillbaka en av tröjorna jag köpte igår. Jag kände att jag inte är i behov av den och att den är snygg men, nej den kommer inte att komma till använding. Jag har redan en annan favorit som ser i princip lika dan ut. Ska försöka få tag i erika också så hon kan få tillbaka sin väska idag. Vädret är fint och jag ska snart dra mig ut, tja




Kommentarer
Postat av: pickenicke

jag har en oerhört snygg flickvän :* tackar tackar!

2010-07-28 @ 13:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0