TVSPEL OCH EN NY BABE

Har varit på marieberg hela dan och är sjukt besviken på att jag inte hittat nånting alls förutom ett par örhängen. Jag och Nicke åt kina-mats-buffé tills vi höll på att spricka och sedan fortsatte vi glida runt i affärerna. Kom tillbaka hem för en stund sen efter ett kort besök i lokalen där Embrace Elijah spelar in sitt album atm. Och nu sitter bröderna och spelar tvspel och lite senare ska vi  ta den fina bilen och åka mot pizzerian.  Jag är inte sugen alls just nu, fortfarande mätt efter kina maten.

Jag ska förresten köpa en mobil av Bella eftersom att min mobil lever sitt egna liv och sätter på och av sig då och då, eller så blir det myrkrig i massa olika färger and so on.. Den är inte värd att vara kvar i mina händer längre. Så nu blir det en ny (begagnad men). Jag är jätte taggad och har redan börjat kolla ut mobilstrumpor, hehe. Herrå



MIN (snart) NYA ÄLSKLING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0