KLOCKRENT

Min nya klocka:


Så ser den ut och idag har jag shoppat lite mer, hihi. Jag blir så glad av mina nya ägodelar. Det blev en mörkblå rutig skjorta, tights och ett par skor. Skorna kommer jag kunna använda som dans skor och som lite sommarsko nu under sommarn. Imorn ska jag inhandla mig ett linne från lager och göra ett ärende på apoteket. Ska träffa Erika också (hon följer nog med till lager också) och som det ser ut nu så sover jag i kumla imorn, hos pojkvännen min.

Nu har jag precis kollat klart på livvakterna med mamma och frida var även förbi en sväng nu på kvällen och åt godis och kollade på Juno. Jag ska snart krypa ner i sängen och imorn bitti ska jag ut och gå morgonpromenad. Det har jag gjort två dagar i rad nu och det är något jag höll på med "förr" så jag tänkte komma igång med de igen. Det behövs så här på sommrarna när man inte dansar nånting i veckorna. Påtal om träning så har mitt gymkort krånglat en massa så i början på nästa vecka drar jag ner pappa till gymmet så dom får fixa det där. För nu behöver jag dra igång med träningarna med frida och vårat skitsnack ;)
Nu ska jag ta mig lite aprikoskräm. Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0