YOU WOULDN'T LIE TO A FRIEND LIKE ME



Dom HÄR två snyggingar/galningarna har varit hos mig hela kvällen. Min webbcamera suger balle i mörkret, det förklarar kvalitén på bilden. Men det har varit trevligt, vi har ätit glass, tittat på tv, tittat på dåliga youtube klipp and so on. Jag börjar bli lite trött nu men webbar med killen, så än kan jag inte lämna datorn. Jag har lyckats shoppa lite till idag, billigt faktiskt. Ett par jeans från BikBok som kostade 99 kr (egentligen 399kr) En t-shirt till Nicke för 199kr från Carlings och där köpte jag även en blå (WOW FÄRG) tröja till mig för 149kr. Helt ok nöjd.  Jag och Frida hade tänkt att åka iväg och träna imorn förmiddag eftersom att jag idag, äntligen har fixat kortet som krånglat. Men eftersom att dom har cepe tider nu på sommarn så sket det sig. Dom öppnar inte fören 15 imorn.

NU ligger jag och lyssnar på Chemical Vocation i sängen och myser (laptopen is my bestfriend) och chattar (haha). Ska fortsätta med det nu, ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0