You do not need me

Nu är jag inne på sista jobb veckan. Fem dar kvar, sen om en månad; 'ka-ching'-in-på-kontot. Imorn spelar vi på marieberg och i stan. Vi bär lila t-shirtar som matchar bussarna och med texten 'Drömsommarjobbarna' (om jag minns rätt). Nu ikväll har jag agnes och vega varit hemma hos malin och badat i hennes pool och kikat lite på film. En sjukt värd kväll, har haft riktigt kul. Behövs fler sånna, jag hoppas på mer bad imorn eller eventuellt häng somewhere? Jag har nu precis diskat det stora diskberget som va i köket och ska snart sätta mig och kolla på en film som jag lånat av malin och vänta på att niclas ska ringa.

Precis just nu tänker jag på att jag känner mig naken utan gratis smsen som gick ut igår och som ska köpas nya imorn (då blir jag kontaktbar igen) och att jag behöver färga håret. Det ser hemskt ut. Seya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0