Höst snuva

Sitter här, mitt i livets goda. Skolan är igång och dansen lika så. Luggen ligger åt andra hållet mot vad den brukar för att variera mig lite. Höst förkylningen har smittat och har nu hittat till min kropp. Så nu är jag en snorig tjej. Har lite halvt som halvt träningsverk efter igår, dansade (vilket jag inte gjort på hela sommarn - det känndes) och sedan var tanken Zumba men det fick bli gym. Ska snart dra mig iväg till markurells och dansa lite street. Och dagen i ära så är Mathilda påväg hit från halmstad, tänkte åka till pappa ikväll men det känns helt plötsligt lite onödigt eftersom att det kommer va lugnt ikväll och imorn bitti ska jag ändå dra mig iväg till plugget. Så, planeringen blir nog istället att träffa M imorgon. Funderar på börja ta balett lektioner på torsdagar, hm.. får se. Känns som att det behövs ifall man ska fortsätta på Lyrical Jazz som jag dansar på tisdagarna. Mycket snack och lite verkstad. Ska byta om till träningskläderna, hej


as pepp på att bleka håret meer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0